2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
|
Referaty publikowane w materiałach konferencjnych
- Bartoszewicz A., Uryszek A.:
Komputerowy program edukacyjny pt. Układy automatycznej regulacji.
Mat. VI Konferencji Naukowo - Technicznej Zastosowanie komputerów w elektrotechnice - ZKwE01, Poznań-Kiekrz, 2001, t.2, s.661 - 663.
- Chudzik P.:
Estymacja strumienia wirnika silnika indukcyjnego oparta na pomiarach w czasie trwania pojedynczego stanu kluczy falownika.
Mat. V Krajowej Konferencji Naukowej "Sterowanie w Energoelektronice i Napędzie Elektrycznym - SENE'01", Łódź-Arturówek, 2001, t.1, s.79 - 84.
- Dębowski A.:
Wektorowe sterowanie momentem w nowoczesnym napędzie elektrycznym z silnikami indukcyjnymi.
Mat. V Konferencji Naukowo - Technicznej Elektrownie Cieplne - Eksploatacja, Modernizacje, Remonty, Słok k/Bełchatowa, 2001, s.387 - 400.
- Lisowski G.:
Estymacja prędkości obrotowej silnika indukcyjnego z wykorzystaniem stymulatora stanu.
Mat. V Krajowej Konferencji Naukowej "Sterowanie w Energoelektronice i Napędzie Elektrycznym - SENE'01", Łódź-Arturówek, 2001, t.1, s.307 - 312.
- Rybicki T.:
Projektowanie zmodyfikowanego regulatora CRONE.
Mat. V Krajowej Konferencji Naukowej "Sterowanie w Energoelektronice i Napędzie Elektrycznym - SENE'01", Łódź-Arturówek, 2001, t.2, s.525 -530.
- Sierczyński G., Dębowski A.:
Symulacja komputerowa napędu DTFC dla celów dydaktycznych.
Mat. V Krajowej Konferencji Naukowej "Sterowanie w Energoelektronice i Napędzie Elektrycznym - SENE'01", Łódź-Arturówek, 2001, t.2, s.531 - 536.
Artykuły w czasopismach krajowych
- Dębowski A.:
O możliwościach wykorzystania w napędzie trakcyjnym silników indukcyjnych sterowanych wektorowo.
Technika Transportu Szynowego, 2001. nr 11-12.
- Dębowski A.:
Procedury regulacyjne sterowników programowalnych.
Pomiary-Automatyka-Robotyka, 2001, nr 1, s.11 - 14.
- Szafran L.:
Autotuning nowoczesnego regulatora przemysłowego.
Pomiary-Automatyka-Robotyka, 2001, nr 7-8, s.42 - 46.
|